با آزادسازی غوطه شرقی در سوریه، هر روز ابعاد جدیدی از حمایت‌های غرب از گروه‌های تروریستی آشکار می‌شود.

المنار: آزادسازی غوطه‌ شرقی از حمایت‌های غرب از تروریست‌ها پرده برداشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، با توجه به اینکه هر روز تأسیسات و کارگاه‌های جدیدی که تروریست ها در غوطه شرقی ایجاد کردند کشف می شود، حجم بیشتری از کمک های خارجی به تروریست ها نیز آشکار می شود.

در دوما، تونلی کشف شده است که به صورت شبکه ای گسترده در جهت های مختلف به قرارگاه‌های فرماندهی تروریست ها و مراکز پشتیبانی لجستیک و پزشکی منتهی می شود. این تونل به گونه ای طراحی و مهندسی شده که در مناطق عملیاتی مختلف سوریه مشابه آن، بسیار نایاب بوده است. در بخشی از این تونل، مرکز فرماندهی نظامی و نظارت بر داخل شهر وجود دارد. این مراکز در زیر زمین بنا شده اند تا از حملات ارتش سوریه در امان باشند. تونل های کشف شده در دوما بسیار مجهزند، این تونل ها نه تنها به مراکز فرماندهی و امدادرسانی بلکه حتی به مناطق دور از جبهه های درگیری (پشت جبهه) منتهی می شوند تا کار انتقال زخمی ها را از میدان های درگیری آسان کنند.

کشف تسلیحات و تجهیزات نظامی و مخابراتی مختلف که پیش از این از انبارهای ارتش سوریه به سرقت رفته بود، این بار در مناطقی از غوطه شرقی کشف شده اند و نکته قابل توجه اینکه بسیاری از انبارهای تسلیحاتی و مواد انفجاری تروریست ها در مناطق مسکونی شناسایی شده است، شاخه مهندسی ارتش سوریه نیز این روزها به شدت در پی آن است تا با خنثی سازی مواد انفجاری، محتویات انبارهای کشف شده را مصادره کند.

انتهای پیام/

آشکار شدن ابعاد مختلف حمایت غرب از گروه‌های تروریستی با آزادسازی غوطه شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار