صیدالی از انتشار گاز در کارخانه بهره‌برداری نرگسی و گازگرفتگی ۲ تن از کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران در بوشهر خبر داد.

حادثه مرگبار برای کارکنان شرکت نفت گچساران/ نشت گاز جان ۲ تن را گرفتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شانا، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران درباره گازگرفتگی ۲ تن از کارکنان نفت و گاز گچساران در میدان نرگسی،  اظهار کرد: ۲ تن از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، بامداد امروز (۲۹ فروردین ماه) در موقعیت میدان نرگسی دچار سانحه گازگرفتگی شدند که با اعزام به موقع به مراکز درمانی، هم‎اکنون حال یکی از کارکنان مساعد گزارش شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، در ادامه افزود: دیروز (۲۸ فروردین ماه) در خط خروجی کارخانه بهره برداری نرگسی، نشتی جزئی پیش آمد که بلافاصله کارخانه از مدار خارج و عملیات به منظور رفع نشتی آغاز شد.

وی، تصریح کرد: پس از رفع نشتی و بازگشت کارخانه به مدار که عملیات مربوط به آن تا حدود ساعت ۲ بامداد امروز ادامه یافت، یکی از کارکنان گشت بهره‎برداری به همراه یکی از نیرو‌های حراست نسبت به روشن کردن فلر اقدام کردند که در جریان این عملیات، دچار گازگرفتگی شدند.

صیدالی گفت: پس از وقوع حادثه، کارکنان بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و خوشبختانه هم‎اکنون حال آقای منوچهرفر که از کارکنان حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است، مساعد گزارش شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که وضعیت جسمانی آقای مطهری، نفر دوم این حادثه نیز هرچه زودتر بهبود یابد.

انتهای پیام/

برچسب ها: میادین نفتی ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار