یکی از مراجع معظم تقلید با اشاره به اهمیت رعایت اعتدال در برخورد با دیگران گفت:باید با دیگران برخورد درست و خوبی داشته و از افراط و تفریط پرهیز کرد تا اعتدال برقرار شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم ، ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد فرمانده انتظامی استان افزود: خداوند دو چیز را از بندگان انتظار دارد که جامعه اجتماعی هم به آن‌ها محتاج است، یکی به خود شخص ارتباط داشته و آن تقواست و دیگری برخورد درست با دیگران است.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت رعایت اعتدال در برخورد با دیگران، گفت:باید با دیگران برخورد درست و خوبی داشته و با هرکس به اندازه خودش برخورد و از افراط و تفریط پرهیز کرد تا اعتدال برقرار شود.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه برخی جامعه را منهای روحانیت می‌خواستند، ابراز کرد: جامعه بدون روحانیت به معنای جامعه بدون دین است، چراکه اگر چیزی داریم از برکت روحانیت است بنابراین جامعه نیازمند راهنمایی و رهنمود است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: هر کاری که انسان می‌خواهد انجام دهد باید رضای خداوند را مدنظر قرار دهد، اگر دیدیم خداوند راضی نبود نباید انجام دهیم، چراکه در بسیاری کارها عجولانه و شتاب‌زده تصمیم می‌گیریم، بنابراین باید مواظب باشیم حالاتی در زندگی داشته تا مرضی رضای خداوند باشد.

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این فرماندهی، اظهار داشت: سال گذشته گرچه شاخص ها در حد ایده آل نبود اما یک اغنای وجدانی داشتیم چون در حد توان و امکانات و همچنین اختیارات و قوانینی که وجود دارد فعالیت ها و تلاش های نسبتا خوبی انجام شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در سال 96 در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پاک سازی مناطق آلوده و برخورد با باندهای حرفه ای که از شرق کشور مواد را به داخل و مرکز کشور می‌آورند عملکرد راضی کننده ای داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد پلیس استان در تعطیلات نوروزی، افزود: در این ایام قرارگاه امام علی(ع) را راه‌اندازی و فعالیت ها کنترل می شد که در نتیجه قم از نظر رضایت مندی مردم و احساس امنیت جزء استان‌های برتر بود که این امر نیز ناشی از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های این فرماندهی است.

سردار مجتبایی گفت: مصمم هستیم که در سال جدید با بهره‌گیری از مواعظ و راهنمایی بزرگانی همچون حضرتعالی این مسیر را کماکان طی کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به معنای راهبردی مقابله و مبارزه، افزود: معنای راهبردی آن است که هم اقدام فرهنگی انجام شود و هم مشکلات اقتصادی مردم کمتر شده و فعالیت های اجتماعی گسترش پیدا کند تا نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/ت

جامعه نیازمند راهنمایی و رهنمود روحانیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار