ارتش با هوشیاری و قاطعیت از کشور دفاع می کند

فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه و ارشد آجا استان همدان گفت: ارتش با هوشیاری و قاطعیت در برابر هر تهدید دشمن از کشور دفاع میکند.

ارتش با هوشیاری وقاطعیت از کشور دفاع می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری ، فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه و ارشد آجا استان همدان درمراسم  رژه روز ارتش جمهوری اسلامی با تجلیل از دلاورمردی‌های نیروی زمینی افزود: این هفته با عید مبعث آغاز و پایان آن با میلاد سرور و سالار شهیدان همراه است که این موضوع نمادی از اتحاد ارتش و سپاه است و هفته مبارکی است.
وی اظهار  داشت:  روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت این  حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی یادآور تدبیر حضرت امام (ره) در برابر توطئه و تهدید منافقان برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب  است.

وی خاطر نشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) چه حکیمانه این مسئله را تشخیص داد و بر ماندگاری ارتش تأکید کرد و این تدبیر کشور را در دوران دفاع مقدس حفظ کرد.

افسری بیان کرد: همانگونه که ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید بر ماندن خود در کنار ملت و انقلاب گواه آورد، اکنون نیز آماده‌تر از قبل در برابر هر کشوری که خیال خام تهدید یا تهاجمی علیه جمهوری اسلامی را در سر بپروراند، خواهد ایستاد.

وی یادآور شد: پیام رژه امروز اثبات اقتدار نیروهای مسلح، ایستادگی بر پیمان ارتش با مردم، اطاعت از مقام عظمای ولایت و هشدار به همه بدخواهان است که بدانند ارتش همچون همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور و حفظ امنیت ایران اسلامی است.

استاندار همدان نیز در این مراسم بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب با وجود تحمیل جنگ به انقلاب تازه پیروز شده با هدایت‌های امام (ره) امت ارتش در دفاع از مرزهای میهن به میدان آمد.

محمد ناصر نیکبخت افزود: امروز افتخار ارتش قدرتمند ما ایستادن در کنار ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان است.

وی افزود: این ارتش با اتکا به اخلاص، ایمان و اطاعت از فرمانده کل قوا در دفاع از اقتدار ایران استوار ایستاده است و اکنون ایران ملجایی برای مقابله با زورگویان جهان است.

استاندار همدان برگزاری و میزبانی 180 کشور و 40 وزیر گردشگری در رویدادهای 2018 را نشانگر تعظیم دنیا در برابر عظمت ایران دانست و گفت: امروز اتحادیه اروپا و هم پیمانان دیروز آمریکا هم زورگویی‌های او را بر نمی‌تابند.

وی تصریح کرد: ما امروز کشوری هستیم که در علوم مختلف و انرژی هسته‌ای و صنایع دفاعی در شمار کشورهای قدرتمند منطقه و جهان قرار داریم و اینها همه در اثر جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان در ارتش و سپاه و ثبات و امنیتی که برای کشور محقق ساخته‌اند، به دست آمده است.

پس از سخنان امیر افسری و استاندار، اجرای مراسم رژه و حرکات رزمی ـ نمایشی در حضور استاندار، امام جمعه و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، فرماندهان تیپ قهرمان، فرمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری آغاز شد.

انتهای پیام/ج

با هوشیاری وقاطعیت از کشور دفاع می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.