مسابقات ساخت پل مقوایی دانشجویان کشور با معرفی برترین ها در دانشگاه سمنان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدی دبیر برگزاری دومین دوره مسابقات پل مقوایی دانشجویان گفت : این دوره از مسابقات در بخش راندمان یعنی با درنظر گیری نسبت وزن پل به نسبت وزن قابل تحمل برگزار و کسب امتیاز به صورت 70 درصد در بخش راندمان و 30 درصد با درنظر گیری اصول معماری و زیبایی بصری بود.

وی افزود: علاوه براینکه رکوردهای تیم های برتر در فهرست رکوردهای کشوری ثبت می شود ، جوایز این دوره از مسابقات ساخت پل مقوایی برای تیم اول 15 میلیون ریال، تیم دوم 10 میلیون ریال ، تیم سوم پنج میلیون ریال و بهترین تیم غیر عمرانی سه میلیون ریال است.

محمدی هدف از برگزاری مسابقات پل مقوایی را ایجاد فضای مناسب برای بروز خلاقیت های دانشجویان، کاربردی کردن دروس اصلی رشته مهندسی عمران، استفاده از نرم افزار‌های تخصصی رشته عمران، ایجاد حس رقابت و تقویت روحیه نشاط و شادابی در میان دانشجویان اعلام کرد.

گفتنی است ، در این دوره از مسابقات ساخت پل مقوایی 48 تیم از دانشگاه های خراسان رضوی ،تهران، البرز، اصفهان ، یزد و سمنان به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت های یک روزه ، تیم پرشین گلف از دانشگاه فنی امام علی یزد توانست مقام اول این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

مقام دوم این مسابقات هم به تیم استرین از دانشگاه فنی امام علی یزد رسید و تیم سازند از دانشگاه سمنان موفق به کسب رتبه سوم این دوره از مسابقات شد.

همچنین تیم ستون از دانشگاه سمنان عنوان بهترین تیم غیر عمرانی را به دست آورد.

شایان ذکر است ، مسابقات ساخت پل مقوایی در تالار امیر کبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.

انتهای پیام / ه

معرفی برترین های مسابقات پل مقوایی کشور در دانشگاه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.