معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان المعظم ماه عبادت‌های عاشقانه و نیایش‌های عارفانه نوای ادعیه و مناجات شعبانیه در حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) طنین انداز می‎شود.

زمزمه‎های مناجات شعبانیه در حرم رضوی طنین انداز می‎شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید جلال حسینی افزود: این ماه که سرشار از اعیاد و رحمت الهی است، فرصت مناسبی است تا با زمزمه مناجات و ادعیه، دل را هر چه بیشتر از ناخالصی‌ها زدوده و خویشتن را برای ضیافت الهی و ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

وی گفت: به همین بهانه این معاونت در ماه شعبان ویژه برنامه‎ای با عنوان «مناجات شعبانیه» با اجرای برنامه‎هایی همچون قرائت ادعیه، مناجات و مدیحه¬سرایی در نظر گرفته تا زائران و دلدادگان حضرت رضا (ع) در این شب‎های روحانی از این مراسم بهره معنوی ببرند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: به همین منظور هر روز از ساعت ۳:۱۵ بامداد، مناجات شعبانیه توسط مداحان برجسته کشوری در رواق امام خمینی (ره) قرائت می‎شود.

حسینی افزود: همچنین در این ایام زیارت «امین الله» بعد از نماز‌های یومیه در رواق¬های دارالحجه، امام خمینی (ره) و ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد توسط مداحان برجسته کشوری قرائت خواهد شد.

وی گفت:: قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه نیز طبق برنامه برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام//ج.ر
 

زمزمه های مناجات شعبانیه همزمان با فرا رسیدن ماه شعبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.