روند فرسایشی هیئت های ورزشی رامسر نیازمند حمایت و اصلاح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نیما رمجی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر در جلسه برنامه ریزی هیئت ورزش های همگانی گفت: شانیت ورزشکار و هیئت های ورزشی باید در رامسر حفظ شود و مدیریت اداره ورزش آمادگی هرگونه رایزنی و اقدام جهت تعالی ورزش و ورزشکار را دارد.

رمجی با بیان اینکه از موازی کاری های ورزش در رامسر جلوگیری خواهد کرد افزود: شهرستان رامسر با توجه به پتانسیل های گوناگون ظرفیت اجرای برنامه های ملی را دارد و در این راستا طی رایزنی با فدراسیون ها در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر مربیان ورزشی را سفیران سلامت دانست که برای برای توسعه پایدار اجتماع گام برمیدارند و گفت: مربیان ورزشی باید با برنامه محوری و بدون دغدغه در کنار قهرمان پروری در رشد سلامت روحی و جسمی مردم حرکت کنند.

رمجی افزود: ورزش باید به صورت یک کالا در سبد زندگی مردم قرار بگیرد که آموزش نخستین گام در فرهنگ سازی ورزش است.

وی گفت: ورزش همگانی فقط پیاده روی نیست بلکه شامل همه حوزه های فعالیت بدنی می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر افزود: برخی اعضای هیئت های ورزشی نمادین هستند و روند فرسایشی دارند که این روش در ورزش رامسر باید اصلاح شود.

وی با انتقاد از عدم اجراشدن برنامه های ورزشی در شهرستان گفت: جشنواره های رامسر بهترین موقعیت برای ترویج ورزش است که در این بخش بر آموزش ورزشی بسیار تاکید دارم.

رمجی با اشاره به اینکه هیئت های ورزشی باید بر مربیان خود نظارت داشته باشند، افزود: به هیئت های ورزشی استقلال میدهم و با حمایت از برنامه های آنان در جهت رشد کمی و کیفی ورزشکاران سازمان یافته گام خواهم برداشت.

انتهای پیام/ م

حمایت از هیئت های ورزشی رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار