رئیس اتحادیه فروشندگان روغن استان اصفهان گفت: در حال حاضر نمونه محصولاتی که در زمینه تعویض روغن در داخل کشور تولید می‌شود، نسبت به نمونه‌های خارجی با کیفیت‌تر بوده و از توان رقابتی بالایی با محصولات مشابه برخوردار هستند.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، در رابطه با نام‌گذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: در حال حاضر نمونه محصولاتی که در زمینه تعویض روغن در داخل کشور تولید می‌شود، نسبت به نمونه‌های خارجی با کیفیت‌تر بوده و از توان رقابتی بالایی با محصولات مشابه برخوردار هستند.

وی در همین راستا افزود: مشتریانی که به منظور تعویض روغن خودروهای خود به مراکز فعال این بخش در استان اصفهان مراجعه می‌کنند، بیشتر متقاضی استفاده از کالاهای ایرانی هستند.

رئیس اتحادیه تعویض کاران و فروشندگان انواع روغن و فیلتر اتومبیل اصفهان بیان کرد: در حال حاضر چهار پالایشگاه رسمی شرکت نفت را در ایران داریم که بهترین روغن‌های روز دنیا در این شرکت‌ها تولید می‌شود.

امیدفر در همین رابطه اذعان داشت: شرکت‌های نفت سپاهان، نفت بهران، نفت فارس و نفت ایرانول، چهار شرکت برتر در این زمینه هستند و بیشتر تقاضای مردم نیز از محصولات تولید شده این شرکت‌ها است.

وی در زمینه افزایش قیمت دلار و تأثیر آن بر روی قیمت محصولات خارجی گفت: با توجه به رشد قیمت دلار در ماه‌های اخیر، انتظار می‌رود که مصرف‌کنندگان محصولات خارجی نیز تمایل بیشتری به استفاده از محصولات ایرانی پیدا کنند و تقاضا برای این بخش افزایش یابد.

رئیس اتحادیه تعویض کاران و فروشندگان انواع روغن و فیلتر اتومبیل اصفهان خاطر نشان کرد: کالاهای ایرانی که در این صنف توسط تولیدکنندگان داخلی در حال تولید است، نسبت به سال گذشته هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته‌اند که همین امر نیز می‌تواند منجر به استفاده بیشتر مصرف‌کنندگان از کالاهای تولید داخل شود.

امید فر در رابطه با سایر محصولات مورد استفاده در صنف تعویض روغن تأکید کرد: سایر محصولات مورد استفاده این صنف نظیر صافی بنزین و فیلتر روغن نیز دارای نمونه‌های تولید شده داخلی هستند که این محصولات نیز همچون روغن خودرو، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

وی در همین راستا اضافه کرد: برخی فیلترهای تولید شده داخلی کیفیت بالاتری نسبت به محصولات خارجی دارند و به لحاظ رعایت استانداردهای جهانی در میان استفاده‌کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و اغلب مراجعه‌کنندگان تقاضای استفاده از این نوع محصولات را دارند.

رئیس اتحادیه تعویض کاران و فروشندگان انواع روغن و فیلتر اتومبیل اصفهان با اشاره به بازار صادراتی محصولات تولید شده مربوط به این صنف گفت: عمده محصولات تولید شده این بخش به امارات، آفریقا و اروپا صادر می‌شود.

امیدفر در رابطه با مهم‌ترین معضلات مربوط به این صنف اذعان داشت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلی که گریبان گیر فعالان این صنف شده است، معضل مالیات و دارایی است.

وی در زمینه رسیدگی به فعالیت واحدهای صنفی در ایام نوروز خاطر نشان کرد: سرکشی از واحدهای صنفی همچون سنوات گذشته صورت گرفت و خوشبختانه هیچ تخلفی در این زمینه گزارش نشده است.

رئیس اتحادیه تعویض کاران و فروشندگان انواع روغن و فیلتر اتومبیل اصفهان در پایان در رابطه با نحوه قیمت‌گذاری سرویس‌های ارائه شده توسط فعالان این صنف اظهار داشت: اجرت و دستمزد صنف تعویض روغن زیر نظر اتحادیه و توسط کمیسیون نظارت مشخص می‌شود و قیمت روغن و فیلتر روغن نیز از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تعیین می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس محمدپور
۱۰:۴۷ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
با عرض سلام و ادب
ادرس اتحادیه صنف تعویض و فروشندگان روغن اصفهان خواستم ممنونم.