فرماندار شهرستان تنگستان از اجرای عملیات اجرایی دوبرگردان ورودی اهرم خبر داد و گفت: وضعیت راه‌های شهرستان تنگستان بهبود می‌یابد.

وضعیت راه‌های شهرستان تنگستان بهبود می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد دشتی عصر سه‌شنبه در بازدید از ورودی اهرم در سه‌راه گادوی اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌های شهرستان تنگستان تلاش‌های خوبی صورت گرفته و برنامه‌های متعددی در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تنگستان در موقعیت خاصی در استان بوشهر قرار گرفته است، تصریح کرد: بهبود وضعیت راه‌های شهرستان تنگستان نقش مهمی در بهبود عبور و مرور در سطح استان بوشهر و جنوب کشور خواهد داشت.

فرماندار شهرستان تنگستان افزود: در بازدید صورت گرفته از ورودی اهرم در سه راه گادوی، مقرر شد که مسیر دوربرگردان سابق بدلیل ایرادات فنی و کارشناسی و همچنین بعنوان یک نقطه حادثه خیز همچنان مسدود شود.

وی ادامه داد: همچنین در حد فاصل حدود ۲۰۰ متر بعد از آن، یک دوربرگردان جدید با رعایت اصول فنی و کارشناسی احداث شود.

دشتی بیان کرد: اعتباری در سال قبل برای احداث این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده بود که در اسرع وقت، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عملیات اجرایی آن را آغاز خواهد کرد.

همچنین در این بازدید طرح پیشنهادی احداث پل روگذر در ورودی اهرم از سمت بوشهر نیز مطرح و مقرر شد پس از بررسی‌های فنی توسط حوزه عمرانی استانداری، فرمانداری تنگستان، و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در صورت تایید این طرح، اعتبار لازم برای اجرای آن در کمیته برنامه ریزی امسال مصوب شود.

انتهای پیام/م

اصلاح ورودی اهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.