کارشناسی هواشناسی استان یزد خبرداد؛

دمای هوا در مناطق سردسیر به زیر صفر می رسد/هشدار هواشناسی به کشاورزان

کارشناسی هواشناسی استان یزد گفت: دما در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صفر و زیر صفر می رسد و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.

کارشناسکل هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: موجی که طی چند روز گذشته در استان فعال شده فردا چهارشنبه به صورت ضعیف تر در استان ادامه خواهد داشت و شاهد بارندگی در استان به ویژه نیمه شمالی ، شرقی و ارتفاعات هستیم که بعضا همراه با رگبار و رعد و برق است.

 سید عباس میرحسینی افزود:طی روزهای آینده، دمای هوا در مناطق سردسیر به زیر صفر می رسد و در مناطق کوهستانی، سرما حاکم می شود.

وی با بیان اینکه بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود اظهار کرد: طی امروز و فردا ورزش باد شدید بویژه در مناطق جنوبی، استان را در بر خواهد گرفت.

 میرحسینی از کاهش دمای هوا در 2 روز آینده در استان یزد خبر داد و یادآور شد: دمای شهر یزد در گرمترین ساعات امروز به 16، چهارشنبه 17 و پنجشنبه به 19 درجه سانتیگراد می رسد.

وی با بیان اینکه دمای هوا شهر یزد در 2 شب آینده هم به 6 درجه می رسد افزود: دما در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به صفر و زیر صفر می رسد و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.

میرحسینی گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را بافق با دمای 29 و خنک ترین نقطه را طرزجان و ده بالا در تفت با دمای یک درجه سانتیگراد اعلام کرد.
انتهای پیام/ی

کاهش دمای هوا در 2 روز آینده در استان یزد

برچسب ها: آب وهوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.