تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با شکست مقابل لوکوموتیو روسیه به مقام نایب قهرمانی تورنمنت اورآسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال ساحلی  گلساپوش یزد پس از واگذاری نتیجه بازی به تیم  لوکوموتیو روسیه به مقام نایب قهرمانی تورنمنت اورآسیا دست یافت.

دیدار امشب این دو تیم در حالی برگزار شد که در نیمه اول هیچ گلی بین دو تیم رد و بدل نشد. اما هر دو تیم در نیمه دوم مسابقه  بازی هجومی را آغاز کردند تا اینکه تیم لوکوموتیو مسکو توانست با گل  لوکائو دروازه گلساپوش را بگشاید.همچنین تیم گلساپوش یزد هم توانست حملاتی را بر روی دروازه تیم لوکوموتیو انجام دهد و توسط  حمیدرضا دهقانی به گل برسد  تا مورد   تشویق  تماشاگران  حاضر در  ورزشگاه  ورزشگاه سلمان محمودآباد  قرار بگیرد.

اما این خوشحالی هواداران برای گل اول تیم گلساپوش یزد پس از مدت زمان کوتاهی  توسط کاتارینو،  بازیکن تیم لوکوموتیو از میان رفت  و در پایان  این تیم روسی با نتیجه  2 بر 1 پیروز میدان شد.با این حساب تیم گلساپوش یزد با دو برد و یک باخت در رده دوم این تورنمنت قرار گرفت و نتوانست از عنوان قهرمانی که در  دور قبلی این مسابقات به دست آورده بود ، دفاع کند.

همچنین در دیگر دیدار  این تورنمنت  دو تیم کاتانیای ایتالیا و لوانته اسپانیا به مصاف یکدیگر رفته و تیم لونته توانست حریف خود را شکست داده و به مقام سومی برسد.

انتهای پیام/

گلساپوش یزد قهرمانی تورنمنت اورآسیا را از دست داد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار