استاندار گلستان گفت: اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای جوانان را از آسیب‌های اعتیاد آگاه می‌سازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جدیدبرگزار شد گفت: باید بیش از توجه به اقدامات فیزیکی با فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای جوانان جامعه را از آسیب‌های اعتیاد و مواد مخدر آگاه ساخت.

هاشمی افزود:تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها خصوصاً دانشگاه ها، آموزش و پرورش و صداو سیما، اداره ورزش و جوانان با ایده‌های نو و برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی روش‌های جدید را در آگاه سازی جامعه را به کار گیرند.

وی افزود: فرمانداران باید برای مناطقی که هدف اجرای طرح شهید شوشتری هستند، برنامه‌ای مستمر تنظیم کرده و نقشه راه خود را در دل این طرح ارائه کنند.

سید مناف هاشمی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته همراه با آسیب شناسی طرح نقاط قوت و ضعف و موارد مورد نیاز گنجانده شود و آمار یکپارچه و صحیح در مسیر مبارزه تهیه شود چرا که با داشتن آمار دقیق می‌توانیم برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

هاشمی درپایان افزود: تعامل فرماندهان انتظامی شهرستانی با فرمانداران زمینه دستیابی بهتر برای اهداف مورد نظر خواهد بود و دستگاه‌های مستقر در هر شهرستان به همراه فرمانداری باید امکانات خود را در راه مبارزه با مواد مخدر به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

کاهش آسیب‌های اعتیاد با فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.