معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان گفت: اجرای طرح پارکبان با توجه به وضعیت نابسامان پارک خودرو‌ها در سطح این شهر یک ضرورت است.

محمود دشتی معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: برخی از عوامل نظیر نبود توسعه متوازن شهرسازی، گسترش نیافتن ساختار‌ها و بستر‌های ترافیکی در سالیان گذشته، ورود خودرو‌های جدید به شهر و برخی عوامل مشابه سبب شد که شهر زاهدان در چند سال اخیر با مقوله ترافیک و مشکلات و مسائل ناشی از آن دست به گریبان باشد.

وی افزود: وضعیت نابسامان پارک خودرو‌ها در حاشیه معابر، ضرورت اجرای طرح پارکبان را در شهر زاهدان دوچندان کرده است.
وی ادامه داد: مهمترین هدف شهرداری زاهدان از راه اندازی این طرح روان سازی ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، استفاده حداکثری از ظرفیت معابر، توزیع عادلانه فضای پارک و تحلیل داده‌های جمع آوری شده برای برنامه ریزی‌های حمل و نقل و کنترل هر چه بهتر ترافیک شهری است.

معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری زاهدان تصریح کرد: طرح پارکبان با انجام مناقصه با پیمانکار برای نخستین بار سال گذشته در این شهر اجرا شده و برای اجرای آن در سالجاری باید مجددا مناقصه برگزار و با پیمانکاران قرارداد امضا شود.

انتهای پیام/گ

طرح پارک بان در زاهدان

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار