سرمربی ایرانی تیم والیبال «العربی» قطر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم جدیدم دارم تنها نیاز است که چند بازیکن جدید به این تیم جذب شود.

رضا تندروان سرمربی ایرانی تیم والیبال «العربی» قطر در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی سختی را مقابل تیم پلیس برگزار کردیم و موفق شدیم این تیم را 3 بر یک شکست دهیم. باید اشاره کنم که تیم پلیس تیم دوم مسابقات است و نتایج خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: امروز بازی حساس دیگری با این تیم داریم زیرا بعد از پیروزی ما در بازی دوم، نتیجه نهایی این مرحله به بازی سوم رسید. تیم بسیار با برنامه و منسجمی است. به دنبال ارائه تاکتیک خوبی در این مسابقه هستیم تا با آنالیز خوب بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

تندروان در ادامه گفت: تیم العربی تماشاگران خوبی دارد که هم مسابقات را از نزدیک می‌بینند و هم در تمرینات حضور پیدا می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با شرایط والیبال در این کشور نیاز به زمان است.

وی ادامه داد: من به بازیکنان جدید نیاز دارم و برای بهتر کردن وضعیت تیم لیست نیازمندی‌هایم را به مدیران تیم ارائه کرده‌ام. در مجموع شرایط را پذیرفته‌اند و در آینده قطعا شرایط نیز بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی ایرانی العربی درباره وضعیت تیمش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.