روزنامه العرب، سرمربی تیم ملی کشورمان را باثبات‌ترین سرمربی قاره آسیا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه العرب با اشاره به تغییرات پیاپی روی نیمکت تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان را باثبات ترین مربی آسیا معرفی کرد.

این روزنامه ابتدا تغییر 3 مربی در طول 3 ماه را ضربه مهلکی به تیم ملی عربستان دانست. سعودی ها ابتدا برت فن مارویک را اخراج و ادگاردو بائوزا را جانشین او کردند و سپس بعد از انجام تنها 5 بازی، خوان آنتونیو پیزی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدیدشان انتخاب کردند.

العرب همچنین در مورد تیم ملی استرالیا نوشت: کانگوروها تقریبا 3 ماه است که پس از کناره گیری آنگه پوستک اوغلو، فن مارویک سرمربی 65 ساله هلندی را به هدایت تیم ملی کشورشان برگزیده اند.

این روزنامه با اشاره به تغییرات در نیمکت تیم های ملی ژاپن و کره جنوبی، کسب نتایج ضعیف را عامل اخراج وحید هلیلهودزیچ دانست و کار نیشینو سرمربی جدید سامورایی ها را در فاصله 2 ماه تا آغاز جام جهانی بسیار دشوار خواند. کره جنوبی نیز پس از برکناری اولی اشتیلیکه به سراغ یک مربی وطنی به نام شین تائه یونگ رفته است.

روزنامه العرب در مورد تیم ملی ایران نیز نوشت: ایران در رنکینگ فیفا در رتبه سی و ششم جهان قرار دارد و علی رغم حضور در یک گروه سخت و همگروهی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش در بین تیم های آسیایی بیشترین شانس موفقیت را دارد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که از 7 سال پیش تاکنون هدایت این تیم را برعهده دارد باثبات ترین مربی در بین تیم های آسیایی است.

انتهای پیام/

تمجید روزنامه عربی از تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار