رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت جام گفت: تا کنون بیش از ۱۶ هزارپرونده تشکیل شده است که ازاین تعداد بیش ۱۵ هزارجلد سند صادر و به متقاضیان تحویل شده است.

صدور ۱۵ هزار جلد سند منازل روستایی در تربت جامحسین محمودی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افزود:یکی از مزایای صدور سند روستایی و شهری تثبیت مالکیت و ضمانت خوبی برای دریافت تسهیلات بانکی است که برهمین اساس در سال گذشته ۴۰۵ پرونده تشکیل و ۱۵۲ جلد سند تحویل گردید.


اجرای طرح هادی در ۴۴ روستای تربت جام


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت جام گفت: با عنایت به اینکه طرح هادی طرحی فرا دست بوده بخش زیادی از اعتبارات بنیاد دراین حوزه کاری هزینه می‌شود که تا کنون در ۴۴ روستای شهرستان طرح هادی اجرا شده است.

حسین محمودی افزود: روستا‌های بالای ۲۰ خانوار براساس سرشماری سال ۹۰ طرح هادی تهیه شده که شاخص آن ۱۰۰ درصد می‌باشد و همچنین روستا‌هایی که دوره ۱۰ ساله طرح هادی آن به پایان رسیده باشد اقدام به بازنگری طرح بر پایه اعتبارات ابلاغی صورت می‌گیرد.

وی گفت:در سال گذشته تعداد ۱۴ طرح بازنگری و در سال جاری نیز ۱۵ روستا دردست اقدام می‌باشد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت جام خاطر نشان کرد:با توجه به وقوع زلزله فروردین سال گذشته در این شهرستان تعداد ۲۵ روستا بااعتبار ۱۱۱ میلیارد ۴۷۴ میلیون ریال مبادله موافقت نامه شده که با تخصیص ۴۵ درصد تعداد شش روستا ازمحل اعتبارات بحران با اعتبار ۲۲ میلیارد ۲۳۱ میلیون ریال تعداد ۱۳ روستا از محل اعتبارات ملی و استانی با اعتبار ۲۸ میلیارد ۲۷۷ میلیون ریال در حال اجراست که این مهم تاثیربسزایی در ارتقا شاخص برخورداری شهرستان از ۲۱ درصد به ۳۰ درصد داشته است.


انتهای پیام //ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.