در مراسمی از بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی در گروه پدافند هوایی آبدانان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ملکی شهرستان آبدانان در مراسم روز ارتش در شهرستان آبدانان گفت: پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس در نقاط حساس کشور توانست از حریم هوایی کشور دفاع کند بطوریکه بیش از 700 جنگنده رژیم بعث عراق توسط پدافند هوایی کشور در دوران دفاع مقدس منهدم شد.

سرهنگ کیومرث نوراللهی در ادامه با اشاره به پیشرفت های ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمنان کشور بدانند که با کوچکترین تحرک در مرزهای زمینی و هوایی کشور، از سوی ارتش و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی جوابی محکم و مشتی کوبنده خواهند خورد و دشمنان این نظام بدانند که ایران اسلامی پس از چهار دهه از پیروزی آن، کشوری با صلابت و اقتدار در تمام زمینه هاست.

رییس کانون بازنشستگان ارتش در استان ایلام در آیین تجلیل از بازنشستگان گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان گفت: بازنشستگان، پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار و جان فشانی هستند که جوانی خود را پای به ثمر رساندن آرمان های انقلاب اسلامی گذاشته اند.

سرهنگ سلطانی افزود: بدنه ارتش در بهمن سال 57 با اراده خود به جمع مردم پیوستند و به استقبال انقلاب اسلامی رفتند و اینکه برخی می گفتند ارتش در حال منحل شدن بود، خط فکری منافقین بود که امام (ره)، ٢٩ فروردین را بنام روز ارتش نامیدند تا این خط فکری را از بین ببرند.

حجت الاسلام قنبربیگی امام جمعه شهرستان دره شهر در این مراسم با اشاره به رشادت های ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت‌‌: ارتش جمهوری اسلامی در تمام صحنه هایی که نیاز به حضور آنان بوده همانند زلزله سرپل ذهاب، حضوری چشم گیر داشته اند که مردم هم قدردان زحمات این قشر هستند.

در این مراسم از خانواده شهدا و بازنشستگان گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان تجلیل شد.

گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان بعنوان تنها پایگاه هوایی در استان ایلام، در دوران دفاع مقدس 17 شهید تقدیم نظام و آرمان های انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/ب

بازنشستگان ارتش در آبدانان تقدیر شدند

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.