مدیر آموزش دانشگاه صنعتی کرمانشاه، از افزایش پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبر داد.

افزایش پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشانبنی اردلانی  مدیر آموزش دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:  در راستای تسهیل در اجرای آیین نامه پذیرش آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری، مصوبات شصت و پنجمین جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان تاریخ ۹۶/۱۲/۱۲ برای اجرا در سال تحصیلی ۹۸–۹۷  اعلام شده است.

وی گفت: دانشگاه های سطح یک و دو حداکثر به اندازه ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون و  دانشگاه های سطح سه حداکثر به اندازه ۳۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون و سایر دانشگاه ها حداکثر به اندازه ۲۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دارند.

وی هم چنین  از پذیرش دانشجوی بین المللی در این دانشگاه خبر داد و افزود: دانشجوی بین الملل در رشته های کارشناسی این دانشگاه شامل برق با چهار گرایش الکترونیک، قدرت، مخابرات، کنترل و در رشته های مکانیک ؛مهندسی راه آهن؛مهندسی کامپیوتر نیز دانشجویان می توانند تحصیل کنند.

 

انتهای  پیام/ز

پذیرش دانشجوی بین الملل در دانشگاه صنعتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.