معاون هماهنگ کننده انتظامی استان حمایت از کالای ایرانی را یک تکلیف همگانی عنوان کرد و گفت: تولید امنیت در حمایت از سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال در اولویت کاری پلیس در سال جدید قرار دارد.

سرهنگ غلام رضا جعفری معاون هماهنگ کننده انتظامی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: فصل بهار امسال با ماه رجب آغاز و با ماه مبارک رمضان پایان می‌رسد که این نشان از یک موهبت الهی و موفقیت سال جدید دارد و ما باید از فرصت‌های معنوی نهایت استفاده را در خودسازی خود ببریم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار داریم افزود: این روز را به ارتشیان قهرمان که فرزندان انقلاب و ولایت هستند تبریک می‌گوییم، چون این عزیزان افتخار ملت و بیم دشمن هستند.

این مقام انتظامی نام گذاری شعار سال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری را یک تکلیف همگانی دانست و بیان داشت: همه ما باید در تحقق شعار سال گام برداریم و این امر مهم از سه طریق در نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

سرهنگ جعفری خرید و مصرف کالای ایرانی را یکی از گام‌های موثر در حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: این موضوع مهم باید هم در حوزه درون سازمانی و هم برون سازمانی نهادینه شود.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:باید با تلاش شبانه روزی تولید امنیت را در حمایت از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی با جدیدت دنبال و زمینه را برای این امر مهم در حمایت از کالا‌های ایرانی فراهیم کنیم.

وی مبارزه با کالای قاچاق را سومین راهکار برای تحقق شعار سال دانست و خاطر نشان کرد:تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد که با بهره گیری از تمام توان خود با این پدیده شوم مقابله و زمینه رشد اقتصادی و اشتغال جوانان این مرز بوم رقم خورد.

سرهنگ جعفری با اشاره به موفقیت کارکنان در همه زمینه‌های خصوصا در حوزه ستاد در سال ۹۶ اظهار داشت:با برنامه ریزی مدون و برطرف نمودن نواقص و معایب در سال ۹۷ روند رو به جلویی را فراهم تا شاهد موفقیت‌های بیشتری در حوزه کاری خودمان باشیم.

انتهای پیام/گ

حمایت از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار