نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: با توجه به بی انصافی های مسئولان ورزش بابلسر تصمیم گرفتم برای همیشه ورزش را کنار بگذارم.

مولایی:مسئولان شهرم به راحتی پشت من را خالی کردند/کاهش سهمیه ها به وزنه برداری ایران ضربه می زندبهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره خداحافظی اش از وزنه برداری اظهار کرد:پس از تصادف سختی که پیش از المپیک ریو برایم بوجود آمد به طوری در ان حادثه آرنج چپم بدجوش خورد و در قسمت پا هم درد داشتم اما با این حال تمام این موضوع را به جان خریدم و دوباره تمریناتم را آغاز کردم تا شاید دوباره به تیم ملی راه یابم اما با توجه به بی انصافی هایی که در این مدت اخیر علیه من صورت گرفت تصمیم گرفتم برای همیشه ورزش را ببوسم، کنار بگذارم.قطعا هر شخصی دیگری جای من بود این تصمیم را نمی گرفت اما مسئولان شهرم آن چنان که باید قدر من را زیاد ندانستند.

مسئولان ورزش بابلسر طوری با من رفتار کردند که انگار نه انگار ورزشکار این شهر هستم

او ادامه داد:پس از آن تصادف سنگین مسئولان استان بابلسر عنوان کردند دوران ورزشی ام تمام شده است و به راحتی هر چه تمام تر پشت من را خالی کردند و طوری با من رفتار کردند که انگار نه انگار ورزشکار این شهر هستم. کاری که آنها با من می کنند دور از رسم مردانگی و انسانیت بود.اما بر عکس مسئولان فدراسیون و شخص علی مرادی لطف کردند و همه جوره از من حمایت کردند . مشکلی نیست اگر می‌خواهند من نباشم می‌روم.اکنون هم مطمئنم که خیلی ها از این تصمیم من خوشحال می شوند.

احتمال دارد در المپیک نوجوانان به کادر فنی اضافه شوم

مولایی درباره حضورش در تیم ملی نوجوانان هم گفت:من تا شنبه هفته جاری در خدمت تیم ملی وزنه برداری نوجوانان بودم و طبق صحبت هایی که با علی مرادی داشتم احتمال دارد پس از بازگشت تیم نوجوانان از رقابت های آسیایی ازبکستان به کادر فنی تیم ملی جهت حضور در بازی های المپیک نوجوانان بوینس آیرس اضافه شوم.

حداقل باید 4 سهمیه در بخش مردان به ما داده شود

نایب قهرمان وزنه برداری فوق سنگین جهان در مورد کاهش سهمیه ایران در المپیک 2020 توکیو گفت:پس از این تصمیم جنجالی IWF قطعا کار ملی پوشان و فدراسیون وزنه برداری جهت حضور در بازی های المپیک توکیو سخت تر از قبل می شود.البته با این اوصاف تمام وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی با هم دوست و رفیق هستند اما همین کاهش سهمیه باعث می شود تا یک رقابت جدی بین آنها تشکیل شود.در حال حاضر تنها 2 سهمیه به ما برای حضور در توکیو تعلق گرفته است،  البته حداقل باید 4 سهمیه در بخش مردان به ما داده شود چون همین الان هم 5-6مدعی اصلی کسب مدال در تیم ملی داریم و قطعاً کاهش این تعداد به ایران ضربه خواهد زد. ورزشکاران باید خیلی مراقبت کنند تا در جریان اردوها مبادا دچار مصدومیت نشوند چرا که ممکن است با آسیب دیدگی چند ماه از مسابقات دور شوند و در آن صورت خیلی دشوار خواهد بود تا دوباره به دوران خوب گذشته شان باز گردند.

هر 6 وزنه بردار قابلیت کسب مدال در المپیک را دارند

او در پایان خاطر نشان کرد: وزنه برداران باید هدف و تمرکزشان این باشد که یکی از سمهیه های المپیک را برای کشورمان بدست بیاورند و از وزن کم کردن های بیهوده هم صرف نظر کنند.به نظر من هر 6 وزنه بردار قابلیت کسب مدال در المپیک را دارند اما ورزشکارانی به آن مسابقات اعزام می شوند که سعی و تلاش بیشتری کرده باشند.با این وجود در نهایت امیدوارم 2 نفری که شایسته حضور در المپیک 2020 هستند به این رقابت ها راه یابند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار