ویژه برنامه «شکوه اقتدار» به معرفی بخشی از نوآوری و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زمینی٬ دریایی٬ هوایی و پدافندی می پردازد.

پوشش مراسم ويژه رژه ارتش جمهوری اسلامی  ایران از «شکوه اقتدار» رادیو ایرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ ویژه برنامه «شکوه اقتدار» به معرفی بخشی از نوآوری و دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زمینی٬ دریایی٬ هوایی و پدافندی می پردازد.

پوشش مراسم ويژه رژه ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی و پخش سخنرانی ریاست محترم جمهوری از محل برگزاری مراسم، کوشش برای حفظ و ترویج ارزش های دفاعی و فرهنگ ایثار و اقتدار، تقویت وحدت، همگرایی و انسجام ملی از مهمترین اهداف این برنامه است.

ضمن اینکه با حضور یکی از مسئولان ارتش در استوديو درباره اهميت اين مراسم، رژه روز ارتش و بررسی توانمندی ها و اقتدار ارتش و نیروی زمینی صحبت می شود.

ارتباط لحظه به لحظه با مهران حبیبی گزارشگر مستقر در مکان برگزاری رژه، تعامل با مخاطبان رادیو به صورت پيامک و تلفن در مورد موضوع برنامه، همچنین بخش های کوتاه تولیدی ازقبیل گفتگو با هنرمندانی که درباره ارتش اثری خلق کرده اند یا فعالیت های جانبی ارتش درباره فعالیت های فرهنگی و جهادی و در شرایط بحرانی مثل زلزله، از دیگر بخش های این برنامه است.

گفتنی است؛ «شکوه اقتدار» چهارشنبه 29 فروردین از ساعت 8:30 تا 11 صبح با تهیه کنندگی محمد اسماعیل پور، گویندگی میثم نیکنام، نویسندگی مهدی رسولی فینی و روایت علی رضا تابان، آیتم سازی احسان زارع، سیما پاتیمار، زهرا قائدی، راضیه حسینعلی، خسروجردی، رامین جوادپور و زهره سربازی از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام/

ویژه برنامه «شکوه اقتدار» برای روز ارتش

 

برچسب ها: رادیو ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار