دونالد ترامپ در یک سخنرانی در میامی به شوخی گفت که به مشاور امنیت ملی جدید آمریکا حسادت می‌کند.

شوخی ترامپ درباره حسادت به جان بولتونبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (دوشنبه) به شوخی گفت که به جان بولتون، مشاور جدید امنیت ملی این کشور حسادت می کند.

ترامپ در یک سخنرانی در میامی آمریکا اعلام کرد که اگر قرار باشد «همه اعتبار» حملات هوایی هفته گذشته به سوریه به «جان بولتون» برسد، او شغلش را از دست خواهد داد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: «جان. خیلی خوب بود. من انتظار چنین چیزی را نداشتم. اما من کمی حسود هستم.»

وی سپس از جمعیت حاضر در محل سخنرانی پرسید: «آیا همه اعتبارات این حمله را به او (جان بولتون) می دهید؟ اوه نه. می دانید که این یعنی او شغلش را از دست می دهد.»

دونالد ترامپ در ادامه اظهاراتش مدعی شد: بیش از 100 موشک به سوریه شلیک شد و آنها (نیروهای سوری و روسی) حتی یک موشک را هم ساقط نکردند. همه موشک ها به اهدافشان برخورد کردند.

جان بولتون که کار خود به عنوان مشاور امنیت ملی آمریکا را از 9 آوریل سال جاری میلادی آغاز کرد، سومین مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در مدت 15 ماه حضورش در کاخ سفید محسوب می شود.

آمریکا، انگلیس و فرانسه بامداد شنبه با ادعای استفاده سوریه از تسلیحات شیمیایی در دوما، این کشور را هدف حملات هوایی قرار دادند. این درحالی است که دولت سوریه استفاده از تسلیحات شیمیایی را تکذیب کرد. همچنین گزارشها حاکی از آن است که هیچ مدرکی مبنی بر انجام حملات شیمیایی در سوریه بدست نیامده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار