دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی جهت ایجاد تحول مثبت فضای شهرستان و غنی سازی اوقات فراغت یکی از محورهای مورد توجه اداره ورزش و جوانان در سال جاری است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد یاری دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان  در این جلسه اهم برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته جوان در حوزه های ورزشی و جوانان را عنوان کرد و از ارگان های مربوطه درخواست نمود جهت گرامیداشت هفته جوان و تقدیر از جوانان برتر نهایت مشارکت و همکاری داشته باشند.

 جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب در ادامه با تاکید بر لزوم اتخاذ سیاست های بلند مدت جهت تقویت بنیان های ورزشی عنوان نمود : تعریف منابع حمایتی پایدار و مستمر برای تداوم فعالیت های ورزشی در شهرستان باید مورد عنایت قرار گیرد.

 وی ادامه داد: در موضوع ساماندهی امور جوانان طرح های ، برنامه ها و پیشنهادات توسط ادارات جمع بندی و به فرمانداری ارسال شود.

 جمالی نیا گفت: با توجه به پتانسیل های طبیعی شهرستان یکی از عوامل تشویق جوانان به ورزش ، تقویت زیرساخت های ورزش های آبی و تفریحی در سراب گرم است.

وی گفت: روسا و کارکنان ادارات و دستگاهها با عملیاتی کردن برنامه های فرهنگی و ورزشی در راستای ارتقای سلامت جسمی و روحی جامعه موثر واقع شوند.

جمالی نیا افزود: احیای خانه های ورزشی در روستاها به منظور توسعه ورزش های همگانی و فراگیر نمودن خدمات ورزشی مورد نظر قرار گیرد.

وی گفت: انجمن های ورزشی با همیاری آموزش و پرورش در جهت کشف و معرفی استعدادهای ورزشی فعال باشند تسهیل استفاده از اماکن و فرصت های ورزشی جهت استفاده آسیب دیدگان زلزله در دستورکار قرار گیرد.

 جمالی نیا گفت: رشد آموزش در راستای آگاهی از مضرات استفاده از داروهای غیرمجاز نیرو زا نیازمند ورود دستگاههای فرهنگی و آموزشی است

 وی ادامه داد: احیای تجهیرات ورزشی فضاهای باز و ترغیب عموم به استفاده از آنها در ورزش صبحگاهی یکی از برنامه های مدنظر باشد

 جمالی نیا گفت:اداره ورزش و جوانان نسبت به تنظیف ، تامین سلامت و روشنایی و ارایه خدمات بهداشتی و عمومی در اماکن ورزشی مبادرت کند.

 

انتهای پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.