سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: تکواندوکاران کره در این دوره از مسابقات برابر ملی پوشان ما در ۵ دیدار شکست خوردند و مقهو قدرت نمایی هوگوپوشان ایران شدند.

عبداللهی: کره ای‌ها مقهور قدرت نمایی تکواندوکاران ایران شدندوحید عبداللهی در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در مسابقات جهانی که به میزبانی کشور تونس برگزار شد تیم ملی پسران ما توانستند با کسب ۷ مدال طلا و ۲ برنز عنوان قهرمانی رقبت ها را بدست اوردند. تیم کره که در دوره قبل ۴ مدال طلا کسب کرده بود در این دوره از مسابقات برابر ملی پوشان ما در ۵ دیدار شکست خوردند و مقهور قدرت نمایی تکواندوکاران ایران شدند.

او افزود: تیم ملی ما از ۲۳ دی ماه سال گذشته وارد اردو شد و پس از ۳ ماه تمرین فشرده به رقابت جهانی اعزام شد و توانستیم پس از گذشته ۸ سال عنوان قهرمانی را بدست آورد و بار دیگر اقتدار تکواندو کشورمان را به رخ حربفان بکشیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: یکی از علت‌های موفقیت تیم ما برگزاری لیگ و مسابقات منظم در رده پایه بود. باتوجه به اینکه ملی پوشان ما زمان زیادی در رقابت‌های داخلی حضور داشتند از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بودند و این موضوع کار را برای کادر فنی تیم راحت‌تر کرده بود. البته حضور در تورنمنت بین المللی ترکبه نیز به بازیکنان ما کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند و با شناخت کامل در تونس حاضر شوند.

او در ادامه عنوان کرد: رقابت‌های انتخابی المپیک آرژانتین دو روز قبل از رقابت‌های جهانی در تونس برگزار شد و حامد اصغری (مدال طلا)، علی اشکوریان (مدال نقره)، محمد خانی توانستند با شایستگی نام خود را در میان نفراتی که موفق به کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک شدند، ثبت کنند.

عبداللهی تصریح کرد: در سال جاری مهمترین مسابقه بعد از این رقابت‌های جهانی، المپیک آرژانتین است که مهرماه برگزار می‌شود و باید بازیکنان ما برای حضور موفق در المپیک از همین حالا تمرینات خود را آغاز کنند تا روند پیروزی ها ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی ثابت کرد که پشتوانه خوبی برای تیم‌های رده جوانان داریم و در سال‌های آینده در رده بزرگسالان هم می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

او درباره دعوت از نفرات به تیم ملی تصریح کرد: با توجه به اینکه رده سنی نوجوانان محدود است پایان امسال ۸ ملی پوش از تیم ما جدا می‌شوند و به رده جوانان خواهند رفت، به همین دلیل باید به دنبال جایگزینی برای آن‌ها باشیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان فدراسیون، سازمان تیم‌های ملی و کادر فنی تیم تشکر می‌کنم که شرایط را برای کسب عنوان قهرمانی برای ملی پوشان فراهم کردند و امیدوارم این روند پیروزی در تکواندو کشورمان در تمام رده‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات عبداللهی درباره قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان در جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار