مهدی ترابی کاپیتان تیم فوتبال سایپا دیدار با گسترش فولاد را از دست داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا تهران در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و به خصوص هفته های اخیر این مسابقات عملکرد فوق العاده ای داشته و با چهار پیروزی متوالی در رتبه دوم جدول جای گرفته است.

درخشش مثلث خط حمله سایپا یعنی مهدی ترابی، علی قلی زاده و آرمان رمضانی و به ثمر رسیدن 10 گل از سوی این بازیکنان در شش هفته اخیر لیگ در موفقیت شاگران علی دایی نقش کلیدی داشته است و می توان به این بازیکنان لقب مثلث GTR داد.

البته سایپا برای بازی با گسترش فولاد در هفته بیست و نهم لیگ برتر که 3 امتیاز آن تاثیر زیادی در تثبیت نایب قهرمانی اش در لیگ برتر دارد، نمی تواند از مهدی ترابی به دلیل محرومیت استفاده کند تا به احتمال فراوان علی دایی تصمیم بگیرد از محمدرضا سلیمانی به جای کاپیتان ملی پوش این روزهای تیمش استفاده کند.

نارنجی پوشان پایتخت برای این دیدار بازیکن مصدومی ندارند و دایی امیدوار است جایگزین ترابی هم مانند این بازیکن عملکرد خوبی داشته باشد تا روند خوب تیمش تداوم یابد.

خبر دیگر از تیم سایپا اینکه شنیده می شود مسئولان این باشگاه که تاکنون حدود 70 درصد از قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کرده اند، قصد دارند پیش از بازی با گسترش بخش دیگری از پول آنها را پرداخت کنند تا شاگردان علی دایی با روحیه بهتری به مصاف آبی و زردپوشان تبریزی بروند و انتقام شکست سه بر یک از این تیم در بازی رفت را بگیرند.

دیدار سایپا و گسترش فولاد از ساعت 18 یک شنبه 2 اردیبهشت در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نارنجی پوشان پولدار می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار