استاندار ایلام گفت: مهران استعداد بسیار خوبی برای رشد و توسعه سریع را دارد و اگر مدیران و دیگر ارگان ها دست به دست هم دهند می توانیم به اهداف توسعه ای در مهران دست یابیم.

مهران استعداد بسیار خوبی برای رشد و توسعه بسیار سریع را دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; قاسم سلیمانی دشتکی در این جلسه که با حضور معاونین استاندار، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بیان کرد: قابلیت های مرزی خوب، کنگره ی بزرگ اربعین ، میادین گازی و نفتی ، منطقه ویژه اقتصادی از جمله ظرفیت های بی نظیر مهران است که می توان به پشتوانه این ظرفیت ها کارهای بسیار بزرگی در مهران صورت داد.

وی تولیدات صادرات محور را شاه کلید توسعه استان دانست و اظهار کرد: با توجه به قابلیت های بالای مرزی و بازارچه فعال مرزی و صادرات غیر نفتی بسیار خوب با افزایش تولیدات صادرات محور استان می تواند در کمترین زمان ممکن به رشد و توسعه مورد نظر برسد و رشد اقتصادی خوبی را تجربه کند.

رئیس شورای برنامه ریزی استان با تأکید بر پیگیری روزانه پیشرفت فیزیکی پروژه های راهسازی محورهای منتهی به مرز مهران افزود: قطعات مختلف بزرگراه ایلام ، صالح آباد، مهران ، دهلران ، اندیمشک در حال واگذاری به پیمانکار است و محور ایلام به مهران نیز باید تا شهریورماه امسال به اتمام برسد.

انتهای پیام/ د

رشد سریع و توسعه شهرستان مهران

برچسب ها: صادرات ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.