فرماندار دیر استان بوشهر گفت: با توجه به فرارسیدن فصل گرما تکمیل و راه اندازی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی ذخیره آب شهری این شهرستان ضروری است.

راه اندازی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی آب دیر ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمزه اعتماد بعد از ظهر دوشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: این مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی ذخیره آب باید سال گذشته به بهره برداری می‌رسید که هنوز وارد مدار نشده است.

وی اظهار کرد: وارد مدار نشدن این مخزن آب، مردم شهرستان دیر را با مشکل کمبود آب روبه رو می‌کند.

فرماندار دیر ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های پی در پی و کمبود بارش همه باید در مصرف آب صرفه جویی و مسئولان نیز برای کاهش مشکلات ناشی از کم آبی تلاش کنند.

وی در رابطه با بوستان‌های روستایی امید در شهرستان دیر گفت: در دولت تدبیر و امید با هدف توسعه و عمران شهرستان‌ها ۱۵ بوستان امید با شش میلیارد ریال اعتبار در روستا‌های این شهرستان احداث شد.

اعتماد افزود: شماری از بوستان‌های امید موجود در شهرستان دیر به دلیل مشکل برق رسانی، نبود امکانات و وسایل مورد نیاز قابل استفاده نیست.

وی با گرامیداشت ۲۱ فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن گفت: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمران روستایی در شهرستان دیر هزینه شده است.

اعتماد در رابطه با شعارحمایت از کالای ایرانی افزود: با خرید کالای ایرانی زمینه پیشرفت، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه فراهم می‌شود و مردم و مسئولان باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

فرماندار دیر با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف حفظ ارزش‌های انقلاب از ثمره‌های این انقلاب است.

اعتماد اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران علاوه بر حفظ کیان اسلامی و حضور موفق درمیدان سازندگی با اقتدار و صلابت در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

امام جمعه دیر گفت: حمله جنایت کارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به کشور مستقل سوریه بر خلاف اصول و قوانین بین المللی است.

حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به حمایت مردم سوریه از دولت بشار اسد افزود: این اقدام احمقانه آمریکا و هم پیمانش هیچ سودی برای آنان ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی همه برای تحقق شعار سال باید تلاش کنند.

حسینی اضافه کرد: خرید کالای ایرانی زمینه رونق اقتصاد و اشتغال را به دنبال دارد به همین دلیل مردم باید در استفاده از کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

انتهای پیام/م

تکمیل و راه اندازی مخزن 10 هزار متر مکعبی ذخیره آب

برچسب ها: بحران آب ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.