مدیر کل ثبت احوال استان یزد از تعویض شناسنامه دانش آموزان ۱۵ ساله قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام سال تحصیلی آینده خبر داد.

مدیر کل ثبت احوال استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری از مدارک هویتی در بین دانش آموزان، از پیش بینی اولین درس کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان به این منظور ابراز خرسندی کرد و گفت: چنانچه دانش آموزان از سنین کودکی با اسناد هویتی و اهمیت آن‌ها آشنا شده و این مفاهیم مهم در ذهن آن‌ها نهادینه شود بخش بزرگی از مشکلات مربوط به سرقت، جعل و سوء استفاده از اسناد از سوی سودجویان رفع خواهد شد.

 محمد علی مکرمی از همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس برای تعویض به موقع شناسامه دانش اموزان ۱۵ ساله تقدیر کرد و گفت: در سال جاری نیز با همکاری دو جانبه این کار به زودی از سر گرفته خواهد شد تا در روز‌های ثبت نام، والدین بدون کمترین مشکل و ازدحامی مواجه باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز، از برنامه ریزی برای تعویض شناسنامه و کارت هوشمند ملی دانش آموزان در شورای معاونین خبر داد و گفت: حضور ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت در مدارس و انجام کار بصورت گروهی، رضایت مردم و والدین دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

  شناسامه دانش آموزان ۱۵ ساله تعویض می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار