رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: برای حمایت از کالای ایرانی به متقاضیان سرمایه گداری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، سبد تشویقی ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حمیدرضا خانپور رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: با ارائه این سبد تشویقی به صنعتگران گامی اساسی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برداشته می‌شود.

خانپور با تاکید بر اینکه شهرک‌های صنعتی مکانی امن برای سرمایه گذاری است، افزود: با توجه به اینکه همه زیرساخت‌ها و همچنین مشوق‌های خاص مانند معافیت‌های مالیاتی در شهرک‌های صنعتی فراهم شده است اقبال عمومی به سمت سرمایه گذاری در این شهرک‌ها بالاست.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی وطرح‌های صنعتی با بهره بانکی پایین، جلوگیری از واردات کالا‌های قاچاق، برگزاری نمایشگاه‌های دائمی فروش محصولات بصورت مستقیم در شهرک‌های صنعتی برای مردم و پرداخت یارانه به واحد‌های تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از مهمترین راهکار‌های اساسی در حمایت از تولید کالای ایرانی بر شمرد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه و همایش صنایع کوچک با رویکرد فروش و عرضه کالای ایرانی در مردادماه سالجاری خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: حمایت و ترویج فرهنگ استفاده از کالای با نقش مدیریت بازاریابی و اصناف در ترویج بازار‌های داخلی، نقش ارتقای کیفیت در مصرف کالای ایرانی، نقش ترویج فرهنگی در مصرف کالای ایرانی، نقش و جایگاه مدل‌های توسعه‌ای صنایع کوچک و متوسط در تولید و مصرف کالای ایرانی، نقش نهاد‌های پشتیبان در تولید و مصرف کالای ایرانی و نقش قاچاق کالا و کنترل واردات در تولید و مصرف کالای ایرانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه و همایش است.

انتهای پیام/

رونق اقتصادی با ارائه سبد تشویقی به سرمایه گذاران در قزوین

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار