بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای جوانان بومی در این جزیره، گفت: کاهش نرخ بیکاری در خارگ با جدیت دنبال می‌شود.

ایجاد اشتغال برای جوانان بومی در جزیره خارگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمود رضایی صبح دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال جزیره خارگ اظهار کرد: در سال ۹۶ توانستیم با همکاری شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادی دولتی اشتغال خوبی در جزیره خارگ ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: این پایان کار نیست و اهداف اصلی دولت در جزیره خارگ کاهش نرخ بیکاری به ویژه در حوزه اهالی شریف بومی جزیره خارگ است.

رضایی افزود: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه جذب نیرو‌ها در جزیره خارگ صورت گرفته است و هم اکنون یک بانک اطلاعاتی نسبتا جامع در اختیار داریم و همکاران من در بخشداری ویژه خارگ روزانه شرکت‌های پیمانکاری را که قصد جذب نیرو دارند را رصد می‌کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: حوزه اشتغال یکی از پیچیده‌ترین حوزه‌های کاری در کشور است که باید باید آینده‌نگری و حمایت از شرکت‌های پیمانکاری در راستای توسعه و جذب نیروی کار قدم برداشت.

رضایی یادآور شد: با پایین آمدن نرخ بیکاری در بخش ویژه خارگ واقف هستیم که اکثر مشکلات جوانان حل خواهد شد، جزیره خارگ نیاز به سرمایه گذاری در بخش خصوصی دارد.

وی گفت: بخش خصوصی باید در حوزه‌های حمل و نقل دریایی که نقش ویژه در اقتصاد جزیره خارگ دارد حضور پویا داشته باشند، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی یکی از اهداف مهم سال ۹۷ بخش ویژه خارگ است که امیدوار هستیم با همت تمامی مسئولان خدوم استان و بخش ویژه خارگ شاهد به ثمر رسیدن این هدف باشیم.

انتهای پیام/م

کاهش نرخ بیکاری در جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.