معاون اقتصادی استاندار یزدگفت: روابط عمومی‌ها حلقه اتصال بین دستگاه‌های دولتی و مردم هستند.

زینی وند معاون اقتصادی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: روابط عمومی‌ها حلقه اتصال بین دستگاه‌های دولتی و مردم هستند به لحاظ ارتباطات وسیعی که با جامعه و بخش‌های مختلف جامعه دارند و می‌تواند یک نوع هماهنگی را بین برنامه‌های دولت و دستگاه‌های دولتی ایجاد کنند.

علی زینی وند ادامه داد: نگاه مدیریت ارشد استان در این مقطع زمانی این است که روابط عمومی‌ها به جایگاه واقعی خود دست یابند و آن حریّت، رسالت خبری و استقلالشان حفظ شود.

وی افزود: اگر خواستید میزان توانمندی، درک و هوش یک مدیر را در عرصه مدیریتی‌ ای که برعهده اش گذاشته شده مشاهده کنید، باید ببینید چه فردی را برای روابط عمومی انتخاب کرده است و چقدر به حوزه روابط عمومی اهمیت می‌دهد.

زینی وند با اشاره به نامگذاری دقیق امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "حمایت از کالای ایرانی" از روابط عمومی‌های استان خواست که در رابطه با عملیاتی شدن این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب برای دستگاه‌ها و رسانه‌ها هدف گذاری و دستاورد‌های آن را برای کشور و استان تبیین کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه مجموعه رسانه‌های استان مجموعه بسیار خوبی است و خبرنگاران در این حوزه عاقلانه، منطقی و از روی صداقت کار می‌کنند، گفت: فضای کارشناسی روابط عمومی و رسانه در استان باید آنقدر قوی باشد که هیچ کس اعم از مدیر، خبرنگار، دانشگاهی و صاحب یک کانال خبری جرات نکند حرف غیرعلمی و غیرمنطقی بزند.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در رابطه با درست مصرف کردن آب گفت: اینکه از سوی عده‌ای و بدون سند گفته می‌شود آب انتقالی به یزد در صنعت، کشاورزی و گلخانه مصرف می‌شود، واقعیت ندارد و این آب با مدیریت صحیحی که از ابتدا انجام شده برای آب آشامیدنی مردم است.



انتهای پیام/ ا

روابط عمومی ها هماهنگ کننده برنامه های دولت و دستگاه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار