مدیر کل استاندارد لرستان از افتتاح سومین آزمایشگاه تست مخازن CNG استان در بروجرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرضیه قنبریان مدیر کل استاندارد لرستان ظهار کرد: تاکنون سه آزمایشگاه تست هیدرواستایک مخازن CNG در لرستان احداث شده شده است.

وی با اشاره به افتتاح نخستین آزمایشگاه تست تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی در بروجرد، عنوان کرد: این آزمایشاگه با سرمایه‎گذاری بیش از ۵۰۰ میلیون تومانی و اشتغالزایی مستقیم برای ۱۲ نفر احداث شده است.

مدیر کل استاندارد لرستان بیان کرد: بر اساس تکلیفی که سال گذشته بر عهده سازمان استاندارد ایران در خصوص تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی خودرو‌های دوگانه‎سوز گذاشته شده است، امروز شاهد افتتاح سومین آزمایشگاه استان لرستان در شهرستان بروجرد بودیم.

قنبریان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در لرستان آزمایشگاهی برای انجام این کار نداشتیم و از سویی سیاست بر این بود که کار هر استان در همان استان انجام و از ارجاع کار به استان‎های دیگر خودداری شود، تاکنون سه آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک در سطح استان ایجاد شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به جمعیت بروجرد احداث دو آزمایشگاه در این شهرستان در دستور کار بود که امروز نخستین آزمایشگاه آن به بهره‎‎برداری رسید.

مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر اهمیت تست مخازن خودرو‌ها با توجه به اینکه سلامت و ایمنی مردم را در پی دارد، ادامه داد: در خودرو‌ها مخازن خودرو‌ها سیلندر‌های فولادی بدون درزی استفاده می‎شود که باید هر سه سال یک بار تست چشمی آن‎ها توسط شرکت‌های بازرسی انجام شود.

قنبریان تاکید کرد: تست هیدوراستاتیک مخازن سی ان جی خودرو‌ها نیز هر شش سال یک بار توسط آزمایشگاه‎‎های مورد اعتماد سازمان ملی استاندارد انجام می‎شود.

انتهای پیام/م

سومین آزمایشگاه تست مخازن CNG لرستان در بروجرد افتتاح شد

برچسب ها: استاندارد ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۷:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۷
خیلی عالیه