ادامه بارش برف در ارتفاعات و مه گرفتگی جاده‌های مازندران / به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است

رئیس پلیس راه مازندران از ادامه بارش برف در ارتفاعات و مه گرفتگی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: با توجه به وجود سامانه بارشی در استان مازندران، هم اکنون شاهد بارش برف در ارتفاعات جاده‌های هراز محدوده لاریجان، جاده چالوس محدوده، ولی آباد و جاده کیاسر - سمنان استان هستیم.

وی از رانندگان خواست هنگام سفر به مناطق کوهستانی و برف گیر تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی با اشاره به وجود مه غلیظ در جاده های کوهستانی و برفگیر استان، افزود: هم اکنون در جاده چالوس محدوده هزار چم تا پل زنگوله مه گرفتگی گزارش شده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: جاده‌های درون شهری استان با بارش باران و لغزنگی سطح جاده‌ها همراه است.

وی افزود:همه جاده‌های استان هم اکنون باز است و آمد وشد خودرو‌ها در آن عادی و روان جریان دارد.

سرهنگ قدمی ضمن توصیه رانندگان به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌های ماموران مستقر در جاده‌های استان از آنان خواست: در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ تماس بگیرند.

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از آماده باش و گشت زنی ۹۵ راهدار و استقرار ۵۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش در جاده‌های برف گیر استان خبر داد.

وی با بیان اینکه بارش برف بهاری تمام جاده‌های کوهستانی مازندران را سفیدپوش کرده است و راهداران در حال برف روبی مسیر‌ها هستند. افزود: هم اکنون ۱۸۰ کیلومتر باند از جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر برف روبی و هزار و ۶۰۰ تن مخلوط ماسه و نمک پاشی شده است.

هاشمی گفت: در جاده‌های فرعی استان نیز شامل بلده، اشکور رامسر، جواهرده، دو هزار وسه هزار تنکابن، آلاشت و هزار جریب نکا ۲۵۰ کیومتر باند برف روبی و ۴۰۰ تن نمک پاشی شده است.

انتهای پیام/آ

ادامه بارش برف و باران در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار