پله اسطوره فوتبال برزیل روز گذشته برای برگزاری دیدار دوستانه در سلامت کامل به دوبی رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته دیدار دوستانه ای با حضور تعداد زیادی از اسطوره ها و ستاره های فوتبال جهان در دوبی برگزار شد که "پله" اسطوره فوتبال برزیل هدایت یکی از تیم ها را برعهده داشت.
این در حالی است که او چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد بدلیل وضعیت جسمانیش قادر به سفرهای طولانی نیست بنابراین از آمدن به روسیه و تماشای رقابت های جام جهانی 2018 معذور است.
مسافت پرواز از برزیل تا دوبی اختلاف چندانی با روسیه ندارد .حال علت اینکه چرا پله برای سفر به روسیه بیمار است اما در سلامت کامل راهی دوبی شده است ،مشخص نیست؟
آیا "پله"  پیش بینی می کند که قرار است دو ماه آینده درست در زمان برگزاری رقابت های جام جهانی 2018 بیمار شود ،بنابراین از قبل اعلام کرده است که نمی تواند به روسیه سفر کند!!!!
گفتنی است دیدار دوستانه روز گذشته شاگردان مارچلو لیپی و پله با نتیجه تساوی 11 - 11 به پایان رسید.
"دیدا" قهرمان جام جهانی 2002 در پست دروازه بان، روبی کین ملی پوش سابق ایرلند، سرجینیو ملی پوش سابق برزیل و مدافع میلان و چند ستاره دیگر یاران پله در این دیدار بودند.
همچنین تیم حریف با هدایت مارچلو لیپی متشکل از مارکو آملیا، مارکو ماتراتزی، جان لوکا ژامبروتا، سامی الجابر مهاجم سابق عربستان سعودی و چند ستاره دیگر حضور داشتند.
انتهای پیام/

بهانه پله برای نرفتن به روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار