مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: امروز دو پرواز هواپیمایی ماهان ایر در مسیر تهران-زابل و بالعکس لغو شد.

پارسا مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: دو پرواز هواپیمایی ماهان ایر در مسیر تهران-زابل و بالعکس به دلیل محدودیت‌های عملیاتی لغو شد.

پارسا افزود:  این محدودیت‌ها مربوط به شرکت‌های هواپیمایی بوده و شامل مشکلاتی نظیر خرابی هواپیما، کمبود مسافر و... است و ارتباطی به شرایط فرودگاهی ندارد.

وی در ادامه به تغییر زمان پرواز روز ۲۹ فروردین این فرودگاه در همین مسیر گفت: پرواز‌های شماره ۱۰۸۴ و ۱۰۸۵ شرکت ماهان ایر تهران زابل و بلعکس در روز ۲۹ فروردین با تغییر همراه و قرار است براساس برنامه در ساعت ۰۷:۴۵ دقیقه وارد و ساعت ۰۹:۳۰ خارج می‌شود.

پارسا ادامه داد: سایر پرواز‌های فرودگاه زابل براساس برنامه قبلی انجام و تغییری در آن‌ها اعلام‌نشده است.

راه‌اندازی سیستم voip در فرودگاه زابل

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از راه‌اندازی سیستم voip در فرودگاه زابل خبر داد و گفت: این سامانه جزو جدیدترین سامانه‌های ارتباطی است که امکان تماس تصویری و صوتی با کلیه فرودگاه‌های کشور را در کمترین زمان و باکیفیت بالا ممکن می‌کند.

وی بابیان اینکه این سامانه نخستین پروژه بهره‌برداری شده سال جدید در فرودگاه زابل است ادامه داد: این سیستم در بستر اینترنت کار می‌کند و به همت متخصصان مخابرات هوانوردی و آی تی در این فرودگاه راه‌اندازی و بهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/ع

لغو پرواز هواپیمایی تهران زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار