فرماندار تربت جام گفت: موسیقی مقامی تربت جام را باید درجامعه احیا و بایستی دراین عرصه گام‌های مثبتی برداریم.

بهترین بخش‌های موسیقی ایران موسیقی مقامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدمرتضی حمیدی در جشن بزرگ مبعث با عنوان رسول مهربانی‌ها با قدردانی از هنرمندان حوزه موسیقی مقامی افزود: موسیقی مقامی می‌تواند در یادگیری تاثیرگذار و موجب مشارکت‌های گروهی میشود.

وی گفت: هنرمندان خطه تربت جام در عرصه موسیقی مقامی دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌هایی هستند که از جلوه‌های زیبای مشرق زمین است.

فرماندار تربت جام افزود: : دنیای معنویت وعرفان پشت موسیقی مقامی نهفته است که با انگشتان هنرمندان ارائه میشود و بهترین بخش‌های موسیقی ایران موسیقی مقامی است که حافظ هویت‌های ایرانیان است و شنونده را به اوج عرفان وعالم ملکوت سیر می‌دهد.

 نعمت ا... فیاض رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی تربت جام هم در ادامه این مراسم  گفت :آوا‌های عرفانی این دیار کام عاشقان و علاقه‌مندان را از هنر اصیل سیراب کرده که ریشه در تاریخ کهن این مرزو بوم دارد.


وی افزود:برنامه‌های فاخری در طول سال اجرا می‌شود تا هنراصیل و نشاط اجتماعی همیشه توسط هنرمندان برقرارباشد.

 رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی تربت جام گفت : همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت رضا (ع) جشنواره فرا استانی آوای ارادت به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س، ج
 

جشن بزرگ مبعث با عنوان رسول مهربانی‌هادر تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.