مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر گفت : 340 پروژه برق رسانی طی سال 96 در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین حافظی مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با بیان این که 340 پروژه برق رسانی درطی سال96 در این شهرستان انجام شده است گفت : به منظور اجرای این پروژه ها، مبلغی بالغ بر 24میلیارد و 400میلیون ریال هزینه شده است.

وی از برگزاری پنج رزمایش خدمت متعالی جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و عارضه دار در سال گذشته خبرداد.

حافظی با اشاره به احداث پنج هزار و 86 متر شبکه فشار متوسط زمینی گفت: به منظور جلب رضایتمندی مشترکان برق، 13هزار و 455 متر خط 20 کیلوولت اصلاح شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر بابیان این که 16هزار و 388 مترشبکه فشار ضعیف هوائی به کابل خودنگهدار تبدیل شده افزود: به منظور توسعه روشنائی شهرستان، 583 متر شبکه در این بخش برقرار گردیده است.

وی با ابراز این که عملیات نصب پنج ایستگاه هوائی توزیع برق و بهینه سازی 19 دستگاه ترانس به انجام رسیده اظهارداشت: 11 دستگاه قطع کننده هوائی درجهت کاهش مدت زمان خاموشی های ناخواسته دایر شده است.

حافظی به برقراری دوهزار و 448 مترشبکه فشار متوسط هوائی اشاره کرد و گفت : برای تامین برق متقاضیان جدید، سه هزار و 403 متر شبکه فشار ضعیف هوائی دایر شده است.

وی بااعلام این که سرویس 95 هزارمتر شبکه فشار متوسط وفشار ضعیف هوائی عملیاتی شده بیان داشت: درجهت تقلیل خاموشی های گذرا، تعمیر 256 دستگاه پست هوائی و زمینی صورت گرفته است.

انتهای پیام / ه

نصب پنج ایستگاه هوائی توزیع برق در مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.