رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: اتوبوس خالی از مسافر در کیلومتر ۲۱ محور تهران - گرمسار واژگون شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه اتوبوس خالی از مسافر در کیلومتر ۲۱ محور تهران - گرمسار واژگون شد، گفت: علت واژگونی اتوبوس ، ناتوانی راننده ۳۵ ساله در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی مسیر بوده است.

وی بابیان اینکه این اتوبوس از مهران به‌سوی تربت‌حیدریه در تردد بود، افزود: خوشبختانه به دلیل نبود مسافر خسارت جانی نداشت.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به واژگونی اتوبوس روز گذشته حامل مسافران هندی و کشته شدن دختر بچه هفت ساله تصریح کرد: با توجه به بارش باران احتمال لغزندگی جاده ها وجود دارد لذا از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت احتیاط اگر قادر به رانندگی در شرایط نامساعد جوی نیستند در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان

خسروجردی با اشاره به بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان گفت : مشکل خاصی از نظر تردد وجود ندارد و هم‌اکنون در محور شاهرود- گرگان(توسکستان)، فولاد محله و مهدی‌شهر با بارش برف و سایر محورها با بارش باران مواجه هستیم که با توجه به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئن تردد کنند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.