اسکای نیوز در گزارشی به بررسی افزایش میزان قتل و خشونت در لندن در درگیری‌های باند‌های فروش مواد مخدر پرداخت.

کودکان ده ساله، فروشندگان مواد مخدر در لندن!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، از آنجاییکه جرائم مسلحانه و حملات با سلاح سرد در لندن به شدت افزایش یافته است پلیس انگلیس در جستجوی باند‌های جنایتکاری است که درگیری‌هایشان بر سر پول به این خشونت‌ها دامن زده است.

تاکنون بیش از ۵۰ نفر در سال جاری میلادی در لندن کشته شده‌اند و آمار کشتار در این شهر از نیویورک پیشی گرفته است. «شلدون توماس» یکی از اعضای سابق باند‌های جنایتکار در لندن در مصاحبه با اسکای گفت: به جوانان آموزش می‌دهد که پیوستن به باند‌های غیرقانونی تنها روش زندگی نیست.

به گفته توماس، حتی کودکان ده ساله هم در میان فروشندگان مواد مخدر هستند. از نظر توماس این موضوع تقریباً به یک مسأله عادی در لندن تبدیل شده است و احتمال اینکه پلیس این کودکان را متوقف و بازرسی کند کمتر است. شلدون می‌گوید آپارتمان‌هایی که از زمان برگزاری بازی‌های المپیک در «استراتفورد» ساخته شده اند شکاف بین فقرا و ثروتمندان را بیشتر کرده اند و به خشم مردم دامن زده اند.

یکی دیگر از اعضای سابق این باند‌های تبهکار در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: باید از این گروه‌ها دور بمانید. همه با خود اسلحه حمل می‌کنند، چون هیچ کس نمی‌خواهد قربانی باشد. بهتر است در تنش‌های آن‌ها درگیر نشوید.

نیروهای پلیس انگلیس در بازرسی محل‌های اسکان این باند‌ها علاوه بر چاقو به مهمات و مسلسل‌های دستی هم دست یافته‌اند. پلیس در حال بررسی پرونده قتل افرادی است که سال گذشته در لندن کشته شدند. این آمار نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است. به گفته توماس اگر در لندن از محدوده باند خود خارج شوید با خطر مرگ مواجه خواهید شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار