«استورمی دنیلز» قرار است در جلسه استماع وکیل دونالد ترامپ در دادگاه نیویورک حضور یابد.

حضور بازیگر زن فیلم‌های مستهجنی که با ترامپ رابطه داشت در جلسه استماع «مایکل کوهن»به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های مستهجنی که با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشت، قرار است امروز (دوشنبه) در جلسه استماع «مایکل کوهن»، وکیل شخصی رئیس جمهور آمریکا شرکت کند.

مایکل اوناتی، وکیل استورمی دنیلز روز گذشته اعلام کرد: من قرار است روز دوشنبه به همراه موکلم ساعت 2 در دادگاه حضور داشته باشم. من فکر می کنم که دوشنبه بعدازظهر اتفاقات جالبی بیفتد.

وی گفت: موکل من قصد دارد این پیام را برای مردم بفرستد که این موضوع برایش بسیار بسیار مهم است و او می خواهد برای آمریکایی ها آشکار سازد که همه تلاشش را می کند که اطلاعات و اسناد بیشتری را ارائه دهد. او می خواهد صدایش شنیده شود.

کارکنان اف بی آی هفته گذشته به دفتر «مایکل کوهن» حمله کردند و اسناد و مدارکی را درباره پرداخت مبلغ 130 هزار دلار حق السکوت به «استورمی دنیلز» در دفتر کار او پیدا کردند. او قرار است امروز در دادگاه منطقه ای نیویورک حاضر شود تا به پرسش ها درباره اقداماتش – که از ماهها پیشت تحت نظارت اف بی آی بود—پاسخ دهد.

به دنبال جنجال‌برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با بازیگر زن فیلم‌های مستهجن، مایکل کوهن پیشتر پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ 130 هزار دلار به عنوان حق السکوت به «استورمی دنیلز» پرداخت کرده است تا او را مجبور به سکوت درباره رابطه غیراخلاقی‌اش با ترامپ در سال 2006 کند. این مبلغ تنها چند روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به این زن پرداخت شده است. مایکل کوهن پذیرفته است که این مبلغ را از جیب خودش به استورمی پرداخته؛ اما انجام هرگونه تخلف مالی در کمپین انتخاباتی ترامپ را تکذیب کرده است.

استورمی دنیلز که نام واقعی اش «استفانی کلیفورد» است پیشتر «مایکل کوهن» را به ارائه نکردن اطلاعات متهم کرد و گفته بود که این توافق محرمانه هیچ اعتباری ندارد؛ زیرا دونالد ترامپ هرگز آن را امضا نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر ترامپ
آخرین اخبار