به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی هشتمین محفل خاطره پایداری با موضوع هنرمندان در دفاع مقدس، امروز ۲۷ فروردین در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره هنرمند انقلابی شهید سیدمرتضی آوینی هشتمین محفل خاطره ،پایداری، با موضوع هنرمندان در دفاع مقدس با حضور جمعی از هنرمندان یزدی که در دفاع مقدس حضور داشته‌اند و همچنین راویان، رزمندگان، نویسندگان، خاطره‌نگاران و پژوهشگران در نارنجستان هنر حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

محمدصادق کوچک‌زاده افزود: در این ویژه برنامه هنرمندان به بیان و بازخوانی خاطرات خود در جبهه و پشت جبهه می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری یزد، یادآوری، تبیین و بازخوانی رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان و هنرمندان یزدی در دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هنرمند را از مهمترین اهداف برگزاری این محفل عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت انتقال خاطرات رزمندگان هنرمند به جوانان و نسل‌های آینده، از آمادگی این نهاد برای ثبت، ضبط، تدوین و انتشار خاطرات هنرمندان یزدی خبر داد.

دبیر ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی یزد از اقشار مختلف مردم دارالعباده به ویژه خانواده‌های شهدا و هنرمندان دعوت کرد با حضور در این محفل معنوی، شبی به یادماندنی را در کنار هنرمندان رقم بزنند.

این محفل هنری امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، ساعت ۲۰ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: محافل ماهانه خاطره‌گویی رزمندگان یزدی با عنوان پایداری آخرین یک‌شنبه هر ماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و ورود علاقه‎‌مندان در آن آزاد است.

انتهای پیام/ی

گرامی‌داشت یاد و خاطره هنرمند انقلابی شهید  آوینی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.