تیم فوتبال العین امارات برای دیدار برابر الریان قطر، ۲ بازیکن محروم دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا شب ( دوشنبه شب ) تیم الریان قطر در خانه به مصاف العین امارات می رود و این مسابقه دیدار حساسی برای 2 تیم است. الریانی‌ها برای صعود از گروه خود باید حریف اماراتی را شکست دهند و از طرف مقابل تیم العین با کسب تساوی هم به دور بعد صعود خواهد کرد.

العین درحالی باید در بازی فردا مقابل شاگردان لادروپ قرار بگیرد که محمد عبدالرحمن و اسماعیل احمد، ۲ بازیکن کلیدی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد و به همین دلیل کار سخت‌تری رو در روی حریف قطری خواهد داشت.

در این گروه، استقلال ایران با هدایت وینفرد شفر 9 امتیازی است و الهلال هم‌ با ۲ امتیاز قعرنشین است و جدال فردای 2 تیم تشریفاتی است اما تقابل الریان و العین از حساسیت بالایی برخوردار است و برنده آن به مسابقه به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کند.

در گروه چهارم العین 7 امتیازی است و الریان با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد.فقط در صورت پیروزی العین در بازی فردا و شکست استقلال مقابل الهلال، نماینده کشورمان صدرنشینی را از دست می دهد و در گروه دوم می شود.

انتهای پیام/

بازیکنان محروم العین برای دیدار با الریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار