سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:با یک امتیاز می‌توانیم صدرنشینی خود را در مرحله گروهی قطعی کنیم، اما به دنبال پیروزی مقابل الهلال هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران پیش از دیدار مقابل الهلال عربستان گفت: به الهلال بابت قهرمانی در لیگ عربستان تبریک می‌گویم. بازی آخر الهلال را تماشا کردم. آن‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند. سامی الجبار بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۰۲ بازی می‌کرد به عنوان مدیر الهلال انتخاب شده و برای او آرزوی موفقیت دارم.

شفر بیان کرد: چند بازیکن ما نیز آسیب دیدگی کوچکی داشتند. طی روز‌های گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و با یک امتیاز می‌توانیم صدرنشینی خود را در مرحله گروهی قطعی کنیم، اما به دنبال کسب سه امتیاز بازى مقابل الهلال هستیم. روز اول مسابقات کمتر کسی فکر می‌کرد ما در این گروه موفق شویم، اما الان تیم اول گروه هستیم و از این بابت افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: از تمامی افرادی که در کویت از ما مهمان نوازی کردند و تلاش کردند تا شرایط خوبی در اینجا داشته باشیم، تشکر می‌کنم. در بازی فردا چشمی و ابراهیمی حضور ندارند.

سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت:به تیمم اعتماد و ایمان کامل دارم. بازیکنان بسیار خوبی داریم و می‌دانم همه ایرانیان در کویت در ورزشگاه حاضر می‌شوند و از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند. می‌خواهیم تاریخ ساز شویم و در این گروه به عنوان تیم اول و بدون شکست راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شویم.

او عنوان کرد: همیشه تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، ایران و استرلیا و عربستان برای حضور در جام جهانی رقابت می‌کنند. هر چقدر تیم‌های آسیایی در مسابقات بین المللی موفق باشند، برای قاره آسیا بهتر است. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و ما برای سه امتیاز خواهیم جنگید و سپس به مسابقات مرحله بعدی فکر می‌کنیم.٢ بار در کویت بودم و مردم این کشور همیشه برخورد خوبی با من داشتند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پیش دیدار مقابل الهلال عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۵:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
پرسپولیس باید همیشه قهرمانه بشه
آخرین اخبار