رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون برخی جاده‌های استان برفی و بارانی است و رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ترافیک هم اکنون در جاده چالوس به دلیل بارش باران و برف پرحجم است.

وی افزود: ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس شاهد بارش باران و درارتفاعات شاهد بارش خفیف برف هستیم، گفت: بارش برف هم اکنون در جاده هراز متوقف شده است و درجاده سوادکوه محدوده گدوک و جاده چالوس محدوده، ولی آباد بارش خفیف برف ادامه دارد.

رییس رپلیس راه مازندران با بیان اینکه آسمان مازندران در محدوده درون شهری، چالوس، نور و رامسر با بارش باران همراه است، افزود: از لحاظ شرایط آب و هوایی جاده کیاسر بارش باران و مه گرفتگی گزارش شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه در محور‌ها تردد کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر، مازندران را به استان سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ر

جاده‌های مازندران همچنان لغزنده وبرفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار