داریوش قلی زاده، مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کارتی شدن دفترچه های بیمه اظهار کرد: این موضوع هنوز به طور کامل در کارگزاری ها اجرا نشده است.
وی افزود: در برخی کارگزاری ها، خدمات بیمه بدون دفترچه و با اخذ کد ملی، به بیمه شدگان ارائه می شود و همچنین در برخی استان ها هم این طرح اجرا شده است.
قلی زاده تصریح کرد: به طور کلی برای صدور کارت هوشمند نیازمند همکاری تمامی بخش های متولی سلامت در کشور هستیم .
مدیر روابط عمومی تامین اجتماعی در مورد پرداخت حق بیمه گفت: در حال حاضر بیش از 90درصد کارفرمایان، اینترنتی حق بیمه پرداخت می کنند و چون غالب کارفرمایان در روزها و ساعات پایانی مهلت پرداخت حق بیمه، اقدام به این کار می کنند، گاها ممکن است با قطعی سیستم مواجه شویم که قابل حل است.
وی در پایان در خصوص رفتار کارمندان شعب و یا مراکز درمانی با ارباب رجوع خاطرنشان کرد:چنانچه مردم شکایتی دارند، می توانند با شماره 1420 ( مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی) تماس بگیرند و آن مورد را اعلام کنند.
انتهای پیام/