رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : ۳۲ سانحه رانندگی در محورهای این استان طی تعطیلات سه روز گذشته به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه از روز چهارشنبه هفته گذشته لغایت یک‌شنبه هفته جاری ، ۳۲ سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : خوشبختانه در این سه روز حادثه فوتی گزارش نشد اما حوادث رانندگی مجروح شدن ۴۴ نفر را طی تعطیلات رقم زد.

وی بابیان اینکه از مجموع حوادث سه روز گذشته ۱۸ مورد واژگونی خودرو را شامل می‌شود افزود : بارندگی، مه و لغزندگی جاده‌ها طی تعطیلات باعث بروز حوادث رانندگی از جمله برخورد پنج خودرو در محور سمنان- دامغان و مجروح شدن دو نفر شد که با توجه به تداوم بارش‌ها از مردم انتظار داریم از سبقت بی‌جا و سرعت زیاد به‌طور جد پرهیز کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه علت ۱۴ مورد حادثه رانندگی بی‌توجهی راننده به جلو و ۱۱ مورد ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است تصریح کرد : با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی راننده وجود دارد که از رانندگان تقاضا داریم در مکان امن توقف و با هوشیاری به مسیر خود ادامه دهند.

خسروجردی در ادامه تصریح کرد: بیشترین حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان طی چهار روز گذشته در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۰ اتفاق افتاده است که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند از وقوع حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر جلوگیری کند.

بارش باران در محورهای استان سمنان

وی افزود : هم‌اکنون در محور سمنان- فیروزکوه ، فولاد محله و توسکستان با بارش برف و در سایر محورها با بارش باران مواجه هستیم که از مسافران تقاضا داریم خودرو خود را به تجهیزات زمستانی تجهیز و قبل از سفر آن‌ها را بررسی کنند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.