مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بر کیفی سازی کالای تولید داخل تاکید کرد و گفت: مردم کالای تولیدی با هر کیفیتی را نمی خرند.

کیفی سازی کالای داخلی اهمیت بالایی دارد/ مردم کالای تولیدی با هر کیفیتی را نمی خرندامیر حمید نیا مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با بیان این مطلب گفت: دربحث حمایت از کالای ایرانی موضوع مدیریت واردات کالاهای مشابه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید کالای وارداتی در حد نیاز وارد شود تا به تولید داخل ضربه نزند.
وی با اشاره به مدیریت واردات کالاهای مشابه خارجی گفت: قاچاق کالا یکی از مهمترین مواردی است که به اقتصاد کشور ضربه می زند که باید به نوعی مهار شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با تاکید بر اینکه موضوع فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی باید نهادینه شود، گفت: این موضع با تبلیغات رسانه ای و درون شهری و حضور در نمایشگاه های مختلف صورت می گیرد.
وی به کیفی سازی کالای داخلی اشاره کرده و افزود: اگر محصولات تولید داخل کیفیت لازم را نداشته باشند مردم رغبتی برای خرید این کالاها نخواهند داشت.
مدیر شهرک صنعتی گفت: اولین کاری که در زمینه حمایت از کالای ایرانی اتفاق می افتد موضوع استقرار صنایع در داخل شهرک ها است که باید شرایط را تسهیل کنیم.

انتهای پیام/ن

قاچاق کالا به اقتصاد کشور ضربه می زند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.