سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ریزی مناسبی برای لیگ قهرمانان نداشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین پیروانی  درباره اینکه بعد از بازی رفت برای تیم السد قطر کری خواند که در تهران  این تیم را شکست خواهند داد، اظهار کرد: امیدوارم  که فردا برنده شویم  و این کری‌خوانی به حقیقت بپیوندد. بازی با السد سخت است اما ما هم پرسپولیس هستیم و بهترین بازی خود را به نمایش می گذاریم تا این بازی را پیروز شویم. وضعیت  تیم ما خوب است و همه بازیکنان از حساسیت و اهمیت بازی اطلاع دارند.

برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناجوانمردانه است 

 او درباره برنامه پرسپولیس در مراحل بعدی گفت: ایرادی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا می شود گرفت این است که برنامه بازی ما  با دیدار حساس گروه A همزمان نیست و هنوز تکلیف تیم‌های اول و دوم گروه ما و آن گروه مشخص نیست. ما فردا بازی می‌کنیم و در گروه دیگر الجزیره و الاهلی 2 روز دیگر بازی می‌کند و این جوانمردانه نیست که ما وضعیت‌مان فردا گروه دیگر پس فردا مشخص شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا  باید این را در نظر می‌گرفت که بازی‌ها همزمان انجام شود. البته با تمام توان بازی می‌کنیم تا در گروه‌مان اول شویم، به این دلیل که تیم اول گروه ابتدا خارج از خانه بازی می‌کند و بازی دوم را در خانه انجام می‌دهد که ما تلاش می‌کنیم چنین شرایطی برای‌مان به وجود بیاید.

الاهلی و الجزیره مشخص می کنند کدامیک با ما بازی کنند 

پیروانی درباره این سؤال که دوست دارد پرسپولیس در مرحله بعدی با الجزیره مصاف بدهد یا الاهلی، گفت: ما دوست داریم در خانه هم بازی کنیم. هر دو تیم خوب و قوی هستند، اما آنها مشخص می‌کنند که کدامیک  باید با پرسپولیس بازی کند، چون تکلیف گروه آنها یک روز بعد از ما مشخص می‌شود.

او بیان کرد: وضعیت  تیم خوب است.  از گروه‌مان صعود کردیم اما بازی برای هر دو تیم حساس است. ما یک باخت مقابل السد در قطر داشتیم و آنها تیم خوب و پرمهره‌ای هستند اما ما هم پرسپولیس هستیم و مقابل هواداران‌مان به دنبال ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی هستیم.

السد قطر قوی ترین تیم غرب آسیاست 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس  در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند تیم پرسپولیس بتواند مقابل السد که نشان داده بهترین تیم گروه C لیگ قهرمانان است به پیروزی برسد یا نه، گفت: السد قوی‌ترین تیم غرب آسیاست. ما و السد از گروه‌مان صعود کردیم اما تیم ما یک باخت بد مقابل السد داشته است. فردا باید یک بازی خوب داشته باشیم تا تیم بزرگ و پرمهره السد را شکست بدهیم.

حضور ژاوی و پورعلی گنجی منجر به استقبال تماشاگران می شود 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل بازیکنان این تیم با ژاوی که بازیکن بزرگی در دنیاست و مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ایرانی این تیم اظهار کرد: پورعلی گنجی و ژاوی بازیکنان بزرگی هستند. پورعلی گنجی  برای تیم ملی ما زحمت زیادی کشیده و ژاوی هم بازیکن بزرگی در دنیا بوده است که به طور حتم تماشاگران زیادی را هم به ورزشگاه می‌کشاند. البته اگر ژاوی هم نبود، هواداران ما از حساسیت بازی باخبر هستند، چون ما می‌خواهیم با کسب پیروزی در گروه‌ خود رتبه اول بدست آوریم و به حمایت هواداران نیاز داریم.

درباره تمدید قرارداد ها بعد از بازی با السد قطر صحبت می کنیم 

پیروانی در پاسخ به این سؤال که به نظرش با پیروزی مقابل السد شرایط برای تمدید قرارداد بازیکنان مهیا می شود یا نه! خاطر نشان  کرد: در این باره اجازه بدهید فردا و پس از بازی صحبت کنیم. همه دوست دارند در پرسپولیس بمانند و باشگاه نیز همکاری می‌کند، اما این سؤال را فردا بعد از بازی در نشست خبری جواب می دهیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار