مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، گفت: شرکت‌های دانش بنیان، اقتصادمان را در سال‌های آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اقتصاد ایران در گرو شرکت‌های دانش بنیان/ یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فردا برگزار می‌شودیاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، اظهار کرد: هم اکنون، بخش اقتصادی و مالی کشور نیازمند هم‌افزایی و همکاری‌های فی مابین است که بر این اساس با توجه به برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان بازار پول و سرمایه، مقرر شده تا افزون بر موضوع فرهنگ‌سازی و افزایش سواد مالی در جامعه، به موضوع ارتباطات بین بخشی نیز توجه ویژه شده و با سپرده‌گذاران بانکی، بیمه‌گذاران و سهامداران ارتباطات رو در رو برقرار خواهد شد تا روش‌های نوین مالی را به آنها آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه یازدهمین نمایشگاه بین‌الملی بورس، بانک و بیمه فردا ۲۷ فرودین ماه درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۲ کشور بین‌المللی از جمله سوئیس، سوئد، انگلیس، اندونزی، روسیه، عراق، عمان و؛ و همچنین سه شرکت بزرگ بین‌المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

فلاح یادآورشد: در نمایشگاه امسال، به موضوع هنر توجه ویژه‌ای شده، چرا که در ادوار گشته کاریکاتور مورد توجه قرار می‌گرفت این در حالی است که از هنر استندآپ کمدی استفاده شده تا بتواند فضای شادی را برای بازدیدکنندگان و محاطبان ایجاد کند.

به گفته این مقام مسئول، تالار فرهنگ‌سازی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای نشان دادن آموزش بازار سرمایه با زبانی ساده به مردم است.

قلاح در ادامه تجلیل از پیشکسوتان بازار سرمایه را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه دانست و گفت: امسال، به صورت زنده و مستقیم از طریق شبکه‌های مجازی همه رویداد‌های نمایشگاه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با رویکرد جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار