مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: از طریق برند سازی ومعرفی سرمایههای نمادین باید به بهترین نحو ممکن بهره برداری و استفاده کینم.
جوادیان زاده افزود :برند سازی در جهت معرفی و ظرفیتهای هر استان و شهرستانی برعهده اهالی فرهنگ و هنر است وهنرمندان پیشقراول و پیشتاز در این جهت هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و نامگذاری سال جاری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: کالا ابعاد گوناگونی داشته و یکی از ابعاد آن فرهنگی است که باید درجهت تولید، ترویج و مصرف آن اهتمام بشتری صورت پذیرد.
وی گفت:درحال حاضرسرمایهها در جوامع پیشرفته به بعد اقتصادی صرف نمیشود، بلکه سرمایههای اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی میزند.
جوادیان زاده تصریح کرد:باید تلاش کنیم به جای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی، نمادین و تاریخی در جهت تولید ثروت بهرهمند شویم.
وی درعین حال با اشاره به توانمندی هنرمندان گفت:اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردکان میتوانند از وجوه نمادین این شهرستان بیشترین بهره برداری و استفاده را داشته باشند.
انتهای پیام/ ی